Mogen wij u opnemen in ons bestand?
zoeken

Het thema van de conferentie is “Driving Customs performance with data and technology in the changing landscape of global trade”. Doel van deze drie dagen is het verkennen van technologische oplossingen die de douane in staat stellen in een volledig digitale omgeving te opereren en een bedrijfsmodel te creëren dat gegevens uit het hele handelsecosysteem vastlegt en exploiteert.

Tijdens het driedaagse evenement komen veel verschillende technologiegerelateerde onderwerpen aan bod. Denk bijvoorbeeld aan:

  • de uitwisseling van informatie tussen douanes
  • data-analyse
  • kunstmatige intelligentie en machine learning
  • de implicaties van de groeiende hoeveelheden e-commerce op de douaneprocessen en procedures
  • hackathon with a focus on data (registratie vooraf nodig)

Het volledige programma is te vinden op de website van het evenement.

Bezoek de Topsector Logistiek stand

Tijdens dit driedaagse evenement is de Topsector Logistiek ook van de partij. U vindt ons bij kraam D. Ga naar de website van de organisatie voor meer informatie of om u direct aan te melden.

—ENGLISH TEXT—

Under the theme “Driving Customs performance with data and technology in the changing landscape of global trade”, the Technology Conference is aimed at exploring technology-supported solutions enabling Customs to operate in a fully digital environment and create an operating model that captures and exploits data from across the trade ecosystem.

A variety of technology-related topics will be discussed during the three-day event, such as:

  • the Customs-to-Customs exchange of information
  • data analytics
  • artificial intelligence and machine learning
  • the implications of the growing volumes of e-commerce on Customs processes and procedures
  • hackathon with a focus on data (pre-registration required)

Go to the event website for the full schedule.

Participation Topsector Logistiek at WCO Technology Conference and Exhibition

Topsector Logistiek will also be present during this three-day event. Come find us at booth D. Visit the organisation’s website for more information or to sign up right away.