Hotspot voor Innovatie
Het programma wordt gebouwd rondom drie thema’s:
- Future Proof Logistics
- Digitale Innovaties
- Material Handling
Tijdens Warehouse Insights delen spraakmakende bedrijven hun kennis en ervaringen. Enkele voorbeelden daarvan zijn:
- Thomas Thans van GXO Logistics
- Picnic
- Bol.com
En belangrijker: Warehouse Insights verbindt honderden professionals en specialisten met elkaar, die samen een enorme bak aan kennis, inzicht en innovatie bezitten. En of je daar bij wil zijn!
Waarom Warehouse Insights?
De logistieke sector staat voor grote uitdagingen. De razendsnelle opkomst van e-commerce, een sterk globaliserende wereld, de noodzaak om te verduurzamen, en – natuurlijk – een pandemie die het internationale transport onder grote druk zet. En dat is allemaal direct voelbaar in warehouses, die daardoor onder grote druk staan om te innoveren. De markt vraagt om slimme oplossingen. Meer automatisering, meer digitalisering, meer innovatieve technologie. En daar hebben we elkaar keihard voor nodig. Daarom wordt Warehouse Insights georganiseerd.
Prijzen en aanmelden
Bent u logistiek professional en behoort tot de primaire doelgroep? Dan kunt u zich gratis aanmelden voor Warehouse Insights. Let op: Voor aanbieders van logistieke systemen, producten en/of diensten, consultants, docenten of medewerkers van werving & selectiebureaus gelden andere prijzen. Kijk op de website van de organisatie welke ticketprijs voor u van toepassing is.